🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به یادت تا خراسان گریه کردم

(ثبت: 4958) آبان 8, 1396 

تو را با درد هجران گریه کردم

تو را همراهِ باران گریه کردم

نبودی ای مَهِ من در خراسان

به یادت در خراسان گریه کردم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):