🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 2403) شهریور 15, 1395 

غنچه کن باز لبان خواهم ازآن لب بوسه

آمدم دربرت ای عشق من امشب بوسه

بوسه یعنی که شما عشق منی می خواهم  

ازسر ودست و تن و گونه وغبغب بوسه

انفلونزا،نه، که تب کرده برای تن تو

می دهی یانه به من بازدراین تب بوسه

گاه گاهی ،نه ،که می میرم اگرلب ندهی

بلکه می خواهم ازآن غنچه مرتب بوسه

این هوس نیست که می خواهم ازآن لب بوسی

دلم آورده به این معجزه ی لب ،بوسه

معجزه ی حضرت عشق است یقین دارم من

آفریده است یکی جام لبالب بوسه

کاردل خواستن بوسه زلب هرشب وروز

نه نگو ! هدیه ده ای یار، مؤدب، بوسه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 17, 1395

    درود بر شما

    زیبا و شور انگیز سروده اید

    • سلام خانم خیاط پیشه گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر   سرکارعالی
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا