🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بُغضِ اصفهان …

(ثبت: 6851) مهر 22, 1397 
بُغضِ اصفهان …

« به نام خدا »

 

سفر کردند ، آن ؛ « یارانِ ، دمساز » ؛

به سویِ ، سرزمینِ ؛ « ساز و آواز » !

شنیدم « اصفهان » با بُغض میگفت ؛

خداحافظ ؛ « کسایی ، تاج ، شهناز » !

 

« مهران اسدپور »

 

به یاد یگانه اساتید فقید و گرانقدر موسیقی اصیل ایران و اصفهان ؛ جلال الدین تاج اصفهانی ، حسن کسایی و جلیل شهناز .