🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگو باران بشوید

(ثبت: 248016) خرداد 5, 1401 
بگو باران بشوید

 

همین ساعت که چتری بر سر من
همین لحظه که هستی در بر من

بگو باران سیل‌‌آسا بشوید
مرا از روی پای دلبر من

بگو تا رد پای خسته‌ام را
بشوید از قرار آخر من

و حتی بوسه‌های آخرت را
که پرپر مانده روی پیکر من

و هر تلخی و شیرینی که دارد
من و این خاطرات پرپر من

بگو حتی بشوید چهره‌ات را
که افتاده درون ساغر من

بگو تا ابر دلتنگی پس از تو
ببارد بر تل خاکستر من

همین حالا بگو باران بشوید
مرا در تو، تو را در باور من

دعا کن مادر باران بشوید
گل یاد تو را از بستر من

خدا حافظ دگر حرفی ندارم
خداحافظ مه‌ سیمین‌بر من

#کیوان_امیری_فر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا