🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بگیری سراغ ما

(ثبت: 209408) فروردین 29, 1398 

با هر بهانه تازه کنی سوز داغ ما
ای سرو قامت ات غزل اشتیاق ما

آیا شود که صبح سحر با خود آورد
عطری ز بوی زلف تو در کوچه باغ ما

بیرون شود ز پرده رخ آسمانی ات
آتش زند وصال تو در طمطراق ما

باشد که با طلیعه اشراقی خودت
رخشانترین ستاره شوی در محاق ما

یارب چه میشود که بگیرد حلاوتی
از قطره های جام طهورت ایاغ ما

کی میشود که طالع بختی رقم زند
ریزد ز نور وصل تو در چهلچراغ ما

روزی که ذره ذره ز خاکم پراکنند
ای نازنین من، تو بگیری سراغ ما

معصومی ارچه چهره زما بر گرفته است
هر لحظه می رسد ز جنابش بلاغ ما

 

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    فروردین 29, 1398

    درود بر شما
    خیلی زیباست

    فقط اگر “چهلچراغ” را “چلچراغ” بنویسید وزن شعرتون درست میشه

  2. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1398

    سلام و درود و عرض خیر مقدم 💐

    عجب غزل زیبایی !
    به به

    مجدد تشریف فرمایی آن عزیز را به وبسایت پاک خیر مقدم عرض می کنم .

    در پناه خدا 🌿🌺👏

  3. علی رفیعی

    فروردین 30, 1398

    سلام استاد بزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین
    دستمریزاد
    پاینده پیروز باشید
    در پناه خدا

    👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹

  4. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 3, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا