🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا ای نور ِ دیده!

(ثبت: 266541) دی 7, 1402 
بیا ای نور ِ دیده!

همه عمر من نشستم به رفتار تو ناظر
بگو جانا چه خواهی تو از این جان شاعر؟

از آن روزی که رفتی دل و دینم همه رفت
دلم تنگ از فراقت ، تو کی می آیی آخِر؟

چقدر من ناله کردم از آن روزی که رفتی
چرا رفتی تو ای جان؟ چرا گشتی مسافر؟

همه شب من دو چشمم به دیدار تو مشتاق
بیا ای نور دیده ! بیا زیبا جواهر

اگر من را نخواهی نخواهم دین و دل را
شدی دنیا و دینم ، مرا کردی تو کافِر

غزل گویی چه شیرین به سان شیخ شیراز
تویی ای یار شیرین ، شه شعر معاصر
.
.
.
نکاتی در مورد شعر؛
یار تخلص شعری من است.
وزن شعر مفاعیلن فعولن مفاعیلن فعولن است.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما زیبا سروده اید
    موفق باشید
    🌺🌷🌹🌿

    • درود ها خدمت شما بانوی شعر و ادب پارسی
      از حسن توجه شما بسیار سپاسگزارم🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا