🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد غفاری پور
تاریخ تولد: 1377/05/18
جنسیت: مرد
شهر: زابل
بیوگرافی:

محمد غفاری پور
متخلص به یار
متولد مرداد ماه ۱۳۷۷
شاعر و دبیر ادبیات

آخرین اشعار محمد غفاری پور

ترکمن چای

محمد غفاری پور 29 بهمن 1402

 

نمیدانی که چشمانت چه جنگی با دلم دارد

خوانش: 42

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

الا یا ایها الساقی

محمد غفاری پور 12 دی 1402

 

الا یا ایها الساقی ، بده جامی تو پنهانی

خوانش: 43

سپاس: 2

دنیا گریست …

محمد غفاری پور 11 دی 1402

 

دنیا گریست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 49

سپاس: 0

مهِ مست و چموشم

محمد غفاری پور 10 دی 1402

اسیرت گشته ای ماه ، دل مجنون شیدا

به وصل خود دوا کن ، دل دیوانه ی ما

غزل

خوانش: 48

سپاس: 0

بیا ای نور ِ دیده!

محمد غفاری پور 07 دی 1402

همه عمر من نشستم به رفتار تو ناظر

بگو جانا چه خواهی تو از این جان شاعر؟

غزل

خوانش: 46

سپاس: 0

تعداد نظر: 2