🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترکمن چای

(ثبت: 267838) بهمن 29, 1402 

 

نمیدانی که چشمانت چه جنگی با دلم دارد
برای کشور قلبم چو عهد ترکمن چایی

 

 

 

نظرها
  1. علی میلادی

    فروردین 17, 1403

    👏👏🌹عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا