🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا گریست …

(ثبت: 266610) دی 11, 1402 
دنیا گریست …

 

دنیا گریست
اشک هایش موج شد و دریا
دختر تن‌فروش نیمه عریان
تو چه می‌فروشی این‌جا؟
من جانم را میفروشم آقا!
برای لقمه ای نان…
پسر گل‌فروش در جاده
تو چه می‌فروشی این‌جا؟
من روزهای کودکیم را می‌فروشم آقا!
پیرمرد زباله‌گرد در کوچه
تو به دنبال چه می‌گردی این‌جا؟
به دنبال جوانی‌ام آقا!
ای گدای دکان‌ها
تو چه می‌کنی این‌جا؟
لقمه‌هاتان را میشمارم آقا!
دنیا گریست
اشک‌هایش موج شد و دریا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا