🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیت المال …

(ثبت: 6588) شهریور 15, 1397 
بیت المال …

« به نام خدا »

 

ثُلثِ « بیت المال » را یکباره خورد ؛

ثروتی « هنگفت » را دزدید و بُرد !

عده ای گفتند ؛ از ایران ، گریخت ؛

عده ای گفتند ؛ روحش شاد ، مُرد !

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):