🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیزارم از آیین تان

(ثبت: 255046) دی 26, 1401 

 

دل آزرده و چشم تر من
گشته بیزار از این دین شما
خشم از رفتن بیهوده عمر
خسته از این همه آیین شما

جهل و خود کامگی دولتتان
وهم بالاتر از احکام شماست
پیک و وحی ازلی جانب دوست
همتراز سخن کام شماست

مهربانی و به گفتار شریف
منع توفیق تبار تن تان
کینه و شرک و سخن چینی خلق
حاصل گرد و غبار تن‌تان

مکر و حسرت به هم آغوشی زن
آخرین فتنه رنگین شماست
قصدتان ریزش خون بشر ایرانی
کیسه های ابدی جیب شماست

کسب قدرت به هوای ماندن
تلف زندگی پوچ شماست
عشق تحتانی تان زنده به گور
هدف از نیستی کوچ شماست

 

شعر از : ادریس علی زاده
دی ۱۴۰۱

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1401

    سلام و درود

    دلم از رنگ و فریب و غم ایام گرفت
    سخن حق به خداوند شنیدن دارد

    دستتون درد نکند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. دی 26, 1401

    بیزارم از ایین‌تان👏
    لعنت بر ظالمان خونریز
    درود بزرگوار زیبا بود🌹

  3. زهرا آهن

    دی 26, 1401

    درود بر شما

    به امید پایان بیداد

    شاد و سرفراز باشید🌺🌸🍃🌿

  4. مهرداد مانا

    دی 26, 1401

    دمت گرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا