🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیماری خوشخیم

(ثبت: 265995) آذر 9, 1402 

 

من کویرم تشنه ام اما دلم باران نخواست
آفرین بر قلبِ من از هیچکس درمان نخواست

من به این بیماریِ خوش خیم عادت کرده ام
با لبِ خندانِ زخمِ خود رفاقت کرده ام

ابر و باران هم نفهمید از نگاهم درد من
مثل یک صحرا ترک برداشت قلبِ سردِ من

گرچه خاکِ خشک من از آسمان رنجیده است
جای پایِ رود و دریا صد ترک خندیده است

داغِ غربت را چو مرهم بر رگم کوبیده ام
شادم از بس خون خود را از رگم نوشیده ام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):