🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بین هر یک شاعری گر اختلاف

(ثبت: 222683) اردیبهشت 19, 1399 
بین هر یک شاعری گر اختلاف

 

هر سُرایش نغمه آهنگی دلا
گر سپیدی یا که نیمایی نما

با رعایت قالبی هر شعر هان
بارِ معنایی عروضی را بیان

نثر و نظمی را نگاهی جان من
دیدِ شاعر محترم در انجمن

گر قواعد با عروضی سنّتی
شعر نو را قالبی لا منّتی

بین هر یک شاعری گر اختلاف
دیدِ شاعر را نگاهی همچو آف

بین هر یک شاعرانی راستین
نام آور سبک را صاحب همین

گر به کوتاهی بلندی مصرعی
در سپیدی شعرها رؤیت همی

سنّتی باشد سپیدی فرق لا
هر کلامی را عروضی برملا

بین هر یک شاعرانی راستین
نام آور سبک را صاحب همین

بینشان گر اختلافی ،ائتلاف
ائتلافی را ، نباشد ، اختلاف

ولی اله بایبوردی

29 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمد حسین اخباری

    اردیبهشت 19, 1399

    سلام بر دوست شاعرم
    بسیار زیباست موفق باشید

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 19, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب اخباری مهر نگار

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      میلاد کریم اهل بیت مبارک باد

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا