🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیکران هایِ زلیخا

(ثبت: 3488) اسفند 7, 1395 
بیکران هایِ زلیخا

از ساحلِ زیبایِ شیرین تا لبِ فرهـــــــاد

باید هزاران آسمــــان دلدادگی سر داد !

 

جامانده هایِ غفلتِ معشوقه ای دیگـــــر

یعنی که عطـــــــرِ لاله هایِ عاشقِ فریاد

 

ترسیدن از آرامشِ شیران و خامـــوشان

دریایِ شیــــرین های آتش گونه ی آزاد

 

در انتظار روزهای خـــــوبِ باران هــــا

دزدیدن محبوبه ای از دامِ یک صیّــــــاد

 

صد بیکران هایِ زلیخا در مصافِ عشق

ابریشمین اندام ها با حیرتش افتــــــاد !

 

……………………….

م جعفری ( پرواز )

………………………