🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تفاوت

(ثبت: 229325) تیر 24, 1399 
بی تفاوت

 

بی تفاوت خود نشان درد بود
آنکه دید و دم نزد نامرد بود

ای زمستان از تو شد این عایدم
آدمک هم با دل خود سرد بود

از نگاه شاخه فهمیدم ؛ خزان :
خنجر و ساطور برگ زرد بود

دین بگفت : ” کشتار ” تبلیغ منست
علم پرسید : این چه دستاورد بود؟

وای بر قومیّتی ،، افســـارشان :
زیر دست و پای یک ولگرد بود ..

خانه ، صاحب خانه داشت امّا چه شد ؟
ناسپاسی ؛؛ بدترین رویکرد بود

سالیانیست قدرنشناس وطن :
آلــت و ابــزار دولتـــمرد بود

روزگار ؛ از زخم گرگ آموختم :
پس نباید با شغال ، همدرد بود ..

بی‌تفاوت
یزدان_ماماهانی
سرایش۲۲_۴_۱۳۹۹

ــــــــ🍃🦋گیـــتار بی تــــار🦋🍃___

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 25, 1399

    درودتان
    و تبریک میلاد
    شاد باش و پر امید
    در پناه یگانه ی مهربان❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا