🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سهو

(ثبت: 229645) تیر 31, 1399 
سهو

 

گذشت کردم من از آنکس مرا هرگز نبخشید !
چنان حیرانم از نامرد ؛ چرا هرگز نبخشید ؟

گذشت کردم تمام عمر را امّا ؛ چه فایده
وفا از من گذشت و بی‌وفا هرگز نبخشید

رفیق حقّ رفیقش را ادا کرد و ببخشید ..
ولی بیگانه‌ای ، بیگانه را هرگز نبخشید

عدالت شاهد و قاضی حقیقت بود و‌ داور
دروغ را بهر اجرای خطا ؛ هرگز نبخشید

درونش رویش خار و برونش نقش گل بود
خدا دیگر تو را ؛ زاهدنما هرگز نبخشید

گناهی بدتر از آزار و حق خوردن نباشد ؛
دچارش شد‌‌ کسی ؛ لطف و عطا هرگز نبخشید

( گهی عقرب اسیر نیش و گردد طعمهٔ خویش )
جفا کردش جفاجو را جفا هرگز نبخشید

سهوعمد
یزدان_ماماهانی
سرایش۲۷_۴_۱۳۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 31, 1399

    سلام و درود
    گذشتتو عشق است❤️🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 31, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا