🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی یزدان ماماهانی
تاریخ تولد: 1399/04/25
جنسیت: مرد
شهر: فامنین_ماماهان
بیوگرافی:

نام: حسین
نام.خ: حیدری
تخلص : یزدان ماماهانی
پیشه هنری : شاعر

سرایش در قالب :
غزل،مثنوی،قصیده،قطعه،
قطعه‌ادبی،دلواژه‌ها،رباعی،
دوبیتی،محلی،غزل_مثنوی،
محلی(ترکی) و ..‌

موضوعات شعری :
ادبی ، فرهنگی ، انتقادی_اجتماعی،
عاشقانه ، شاعرانه ، شکوه از روزگار ،
جدایی ، تنهایی ، دلشکستگی ،
غم و مصیبت و ...

ساکن : استان همدان ، شهرستان
فامنین_ماماهان

سن در حال حاضر ۲۸ سال

شغل : آزاد

آخرین اشعار یزدان ماماهانی

کمرشکن

یزدان ماماهانی 12 مرداد 1399

 

آنقدر لطف و صفا بین همه کم شده است

خوانش: 354

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دخل خواب

یزدان ماماهانی 05 مرداد 1399

 

حواسم پرت و جانم در عذاب ..

سایر

خوانش: 217

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

سهو

یزدان ماماهانی 31 تیر 1399

 

گذشت کردم من از آنکس مرا هرگز نبخشید !

خوانش: 565

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

بی تفاوت

یزدان ماماهانی 24 تیر 1399

 

بی تفاوت خود نشان درد بود

خوانش: 271

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

اهریمن

یزدان ماماهانی 21 تیر 1399

 

دگر چه با سازمت وطن بخورده زخم استخوان خویش

خوانش: 500

سپاس: 0

تعداد نظر: 6