🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار یزدان ماماهانی

 

آنقدر لطف و صفا بین همه کم شده است

خوانش: 359

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

حواسم پرت و جانم در عذاب ..

سایر

خوانش: 220

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

گذشت کردم من از آنکس مرا هرگز نبخشید !

خوانش: 569

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

بی تفاوت خود نشان درد بود

خوانش: 273

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

دگر چه با سازمت وطن بخورده زخم استخوان خویش

خوانش: 511

سپاس: 0

تعداد نظر: 6

 

من از چشمان آهویِ پر از نیرنگ بیزارم

خوانش: 190

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

هوادار کسی هستم ؛ هواخواهش فقط نیکی‌ست

خوانش: 235

سپاس: 1

 

در این دریای آلوده نگرد دنبال ماهی

سایر

خوانش: 510

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

در شهر خرافات ، خرد گم کردید

خوانش: 235

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

عایــدم شد مــن از هر بــی خـــردی

خوانش: 229

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

یادی بکنم از خودم و عنوانم

رباعی

خوانش: 262

سپاس: 0

 

زخم خجالت می‌کشد از خط خطی‌های تنم

خوانش: 237

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

برخوردمان در خوردمان لاشی‌گری بود

خوانش: 171

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

خنده میزنم به قیمت گریه

خوانش: 334

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

روی سر ما ؛ هیچ نمی‌تابد ، پس :

قطعه

خوانش: 335

سپاس: 2

 

🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

رباعی

خوانش: 198

سپاس: 2

یزدان ماماهانی

سوز

یزدان ماماهانی 04 خرداد 1399

 

گاهی دلم به حال خودم می‌سوزد ..

خوانش: 511

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

 

تک تک ما زنده‌ایم ؛ جای شکرش باقیست

خوانش: 244

سپاس: 0

یزدان ماماهانی

میل نفس

یزدان ماماهانی 30 اردیبهشت 1399

 

کسی را می‌پرستم من پرستش لایقش باشد

خوانش: 297

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

سوگند بر آن ایزد و سوگند بر ایران

قصیده

خوانش: 272

سپاس: 0