🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمرشکن

(ثبت: 230070) مرداد 12, 1399 

 

آنقدر لطف و صفا بین همه کم شده است
سختی و سفتی سنگ نسبت آدم شده است

نه به نامردی درمان و نه به مردی درد
درد امروزه به حال همه ، مرهم شده است

گرگ درنده ؛ هراسیده ز نفْس من و تو
عقل دیوانه و جان وحشی و دل رم شده است

یک زمان بود بشر اشرف مخلوق جهان
حال اینک بنگر قاتل عالم شده است

حاتم طایی و آن سفرهٔ رنگین کجاست؟
روزگاریست دگر خوردن ماتم شده است

حال ما را که زمین درک نکرد هیچ به هیچ
آسمان با بدی ما ، کمرش خم شده است

قصر زیبنده و زرین و بلورینی کنون :
گوشه تا گوشه به ویرانه مجسم شده است

کاش آنروز خدا یک نفس تازه کشد
به هوایی که دگر بنده ای آدم شده است

کمرشکن
یزدان_ماماهانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 12, 1399

    درود بر شما
    پایان زیبایی داشت🌷

    • یزدان ماماهانی

      مرداد 12, 1399

      درود و عرض ادب خدمت
      بانوی بزرگوار و گرانمهر
      سپاس حسن توجهتون
      🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا