🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو عقربه ها درجا می زنند

(ثبت: 1732) خرداد 25, 1395 
بی تو عقربه ها درجا می زنند

بی تو عقربه ها درجا می زنند

فراقت،

یلدایی که تمامی ندارد

در شب پرسه های بی کسی ام

سایه ام درد می کند…

بی تو گم شده ام

در آغوش سیاهِ سنگفرش  پیاده رو های

لالِ مادر زاد…