🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 225011) فروردین 20, 1399 

 

بی تو در درد ها به رویم باز است
قمری غزل بی تو چه بد آواز است

آرامش من برای من ساز نزن
آوای قدم های تو خود یک ساز است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 20, 1399

    درود خانم شجاعی

    موفق باشید

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

  2. مينا امينی

    فروردین 20, 1399

    سلام جانم
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    مانا باشید به مهر❤️❤️🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 20, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا