🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو

(ثبت: 236347) بهمن 28, 1399 

بی تو

نفس حبس کرده ام؛
تا تو قلبم را شفا بدهی
چشم بسته ام؛
تا تو چشمم را ،
چشمه ساری پر از اشک بکنی
من خودم را،
و غیر تو را،
بی تو در قفس کرده ام
لبخند به دست و پایم نریزی؛
بوسه هایم غنچه های نشکفته خواهند ماند !!!
بی تو مردابی پر از نیلوفرِ در حالِ مرگ می مانم
بی تو ـ ـ ـ کوهی بی جوش و گُدازم
در ارتفاعی بی فاتح ـ

10/1/1396

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 28, 1399

    🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

  2. امیر اصلانی

    بهمن 28, 1399

    لذت بردم از اصالت این قلم و برایتان بهترین ها را آرزو می کنم

    هماره نویسان و شادکام باشید گرانمهر

    دستمریزاد

    💐💐💐💐💐

  3. کبری محمدی

    بهمن 28, 1399

    سلام
    قلم تان نویسا
    مانا باشید
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا