🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی خوابی

(ثبت: 254903) دی 22, 1401 

 

مُسکن‌ها هم،
دیگر خوابت نمی‌کنند
از فرط تنهایی…

***
–وقتی دنبالِ همدمی هستند!–

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا