🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی شکست

(ثبت: 5372) دی 30, 1396 
بی شکست

وقتی
درآرمان آبی
جاری می شوم…
موج بر می د ارم..‌.
پس نشیب وفراز
جان سیّالم
تن  به بشارت آیینه های آبشار …
درضریب ستیزهزارصخره  می داد
نشان منشور ملوّن تو را
درهیات آب
بر دیدگان آفتاب می نشاند…
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):