🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قرار است قلم

(ثبت: 222614) بهمن 29, 1398 

 

.
بی قرار است قلم
.
.
از حسین سیر نگردم بخدا
.
از طریقش نکنم راه جدا
.
حق مطلب نتوان کرد ادا
.
بی قرار است قلم
.
.
شعر :حبیب رضائی رازلیقی

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 29, 1398

    از جان برآمده بود و بر جان نشست …
    اثری زیبا خواندم و خالصانه …
    درود بر شما

    • سلام برادر عزیزم استاد جلالی

      حضورتان با ارزش است
      سپاسگزارم🌺🌺🌺

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 29, 1398

    همان گونه که فرمودید :

    بی قراری قلم هویدا بین صاحبان اندیشه …

    سلام و درود

    استاد رضائی مهر آفرین

    یاد آور :

    مداد العلماء افضل من دماء الشهداء

    شهید یادآور :

    جان فشانی و مبارزات حق علیه باطل است

    عالِم یادآور :

    عشق به الله در سایه علم و عمل به دستورات والای خداوندی است.

    برای هر یک جایگاه خاصی است …

    دستمریزاد

    تقدیمی : ❤️

    قلم زن را به نیّت صدق بینی
    به صدقی نیّتی اندیشه چینی

    ادایی : حقِّ مطلب را زمانی
    رعایت حقِّ ناسی را که دِینی

    ولی اله بایبوردی

    29 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

    • سلام و درود خدمت
      استاد سخن
      پاره ی تن
      سرور من
      جناب بایبوردی عزیز

      نظرات شما کلاس درس است
      و بنده بسیار می آموزم
      ضمنا شعرهم کمنظیر بود
      سپاسگزارم
      🌺🌷🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و درودتان
    جناب استاد رازلیقی ارجمند
    سروشی بسیار زیبا و پرمعنا سروده اید. اجرتان با امام حسین

    منتظر سروش های بعدی شما هستیم.🌹🌹🌹

    • سلام برادر گرامی

      استاد رضاپور عزیز

      حضورتان خوشحالم کرد

      سپاسگزازم🌺🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

  5. سلام و درود جناب استاد رازلیقی گرانقدر، یار شعر پیشرو و سروش سرای
    عزیز،
    یکم بهمن، چهارمین سالروز شعر سروش است.
    امید که این روزها برای گسترش گونه ی تازه و توانمند سروش،
    سنگ تمام بگذارید.
    فراوان سپاس 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا