🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی من اما_

(ثبت: 254481) دی 12, 1401 

 

بی من اما_
یکه تازه_ه_
اسبی نو شدی…
اما بی من..

م.مهتاب

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 12, 1401

    درود بر شما بانو ایزد سرشت گرامی

    کوتاه زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏

  2. 🌸🌸🌸👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا