🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نظر اهل کجا سیر هم او را جویی

(ثبت: 250300) مرداد 29, 1401 
بی نظر اهل کجا سیر هم او را جویی

 

ناکجا رخت ببندی که شبی با اویی
همنشینی بکنی تا به سحر همسویی

گو به ما ای دل شوریده عاشق پیشه
بی نظر اهل کجا سیر هم او را جویی

ایستا همچو همان سرو که دارد کوهی
ای نظر کرده چه گویی که برایت کویی

هر کجا روی کنی صورت او را بینی
واحدی رو به تکاثر به افاضل گویی

ناس حقی چو رعایت بشود در عالم
جلوه معشوقه ببینی به رضا گل رویی

نوگلی را بکنی یاد که یادش بودی
با هم او انس ولی غنچه گلی خوشبویی

ولی اله بایبوردی

28 /05 /1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    بسیار زیبا

    درودتان باد🌹🌷

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 1, 1401

    سلام

    سپاس از حضورتان

    🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا