🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاثیر تو

(ثبت: 269528) اردیبهشت 18, 1403 

 

دوری و دوری تو قلب مرا محزون کرد
تو چه دانی که غمت ، با دل تنگم چون کرد

سرخی لعل لبت خواب و خیالم را خورد
حسرت داغ تن تو جگرم را خون کرد

چشم شهلای تو گرمای دمم را دزدید
قلب بی قافیه ام را شررت موزوون کرد

نرمی دست تو معنای لطافت را شست
سد دل را بشکست و نظرم جیحون کرد

تو نفس تا که کشیدی، نفسم بند آمد
و مرا طرز نگاه و نظرت مجنون کرد

در زمانهای نبودت به تماشای خیال
هر ضمیری به سرم بود ز سر بیرون کرد

قبل تو عاقبت کار برایم خوش بود
قبل و بعد و دم من را دم تو همگون کرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1403

    تو نفس تا که کشیدی، نفسم بند آمد
    و مرا طرز نگاه و نظرت مجنون کرد

    در زمانهای نبودت به تماشای خیال
    هر ضمیری به سرم بود ز سر بیرون کرد

    درودتان 🌹

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 18, 1403

      سلام ها بر جنابتان😊☺️

      خرسندم که این دوبیت نظرتان را جلب کرده است.
      مایه مسرت من است که نوشته هایی که سالها خاک میخوردند، دیدگانی را با خود همراه دارند. 🙏🙏💕

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا