🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبله ی بی سمت و سو

(ثبت: 269530) اردیبهشت 19, 1403 

 

میشکنم زیر موج
میشکفم روی آب
کشتی بی ناخدا
سلسله ای از حباب

شب به خیالم که تو
در دل من جا شدی
غرق در این آرزو
راهی دریای خواب

ساحل رویای من
خواب و خیالم شدی
حال در این خواب خوش
عشق خورد پیچ و تاب

در تپش هر نفس
میکُشدم قهر تو
رفتی و پنهان شدی
از افق دیده یاب

کاش بیایی و باز
نور امیدم شوی
ساحره ی شب شکن
ای می انگور ناب

کار من بی سواد
خواندن چشمت شده
میچکد از چشم من
گوهر اشکم چو آب

لفظ دعایم تویی
معتکفم در تنت
آه در این صومعه
می نبرم یک ثواب

صبح و شب و ظهر و عصر
روبه توام ای صنم
قبله بی سمت و سو
راهبه ی بی حجاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1403

    سلام
    وجد آور است 🌹

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام بر وجودتان😊

      نظر شما نیز برای روح و حال بنده وجدآور است.💕😍🙌🏻
      خوشحالم که خوشتان آمده🙏

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 19, 1403

    درود جناب ورچندی عزیز
    زیباست و دلنشین
    قلم و وجودتان سبز و مانا
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 19, 1403

      سلام بر روح سلامت شما جناب گیوه چیان،
      اینکه دوست میدارید سروده ی مرا، دوست میدارم و باعث خرسندی طبعی که سالهاست خاموش است، میشود.
      این سروده ها که ارسال میشوند، نوشته های سالها پیش هستند.
      شاید به تشویق حضرات دوباره جان بگیرد قلم سرودن.
      ممنونم که نظر مینویسید و حمایت میکنید. 🙏🙏🙏🙏❤️🙌🏻

  3. صفا یغمایی

    اردیبهشت 19, 1403

    درودبرشما
    زیباست دوست عزیز
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

    • محمد ورچندی

      اردیبهشت 20, 1403

      سلام ها نثار جانتان جناب یغمایی عزیز،
      زیبایی در نگاه شماست☺️
      ممنونم که شعر حقیر را میخوانید🙏🙌🏻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا