🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تار

(ثبت: 6862) مهر 23, 1397 

شب 

در آسمان چشمان ستاره

تاریکترین بود

به هیمنه  و ترفندهای پوچ

روشنی می کشت…

امّا

هزار تیغ آب دیده

در لشکر صبح

هرچه زود

به گلوگاهش بر می جست

این شغاد وشغال

دم میان فرارهای پا

می دوید …

به نمور دره ها  و غارهای کور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):