🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاراج خزان …

(ثبت: 6742) مهر 5, 1397 
تاراج خزان …

« به نام خدا »

 

هرکس که در انتظارِ بخت است ؛

مُستوجبِ ؛ روزگارِ سخت است !

تاراجِ ؛ « خزان » ، ندیده ؛ انگار ؛

«یک برگ همیشه بر درخت است !»

 

« مهران اسدپور »

همیشه و در تمامیِ فصول برگی بر درخت باقی خواهد ماند …

سرشار از ؛ امید ، استقامت و بردباری …