🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریکی

(ثبت: 1649) خرداد 15, 1395 

سرچشمه اختلاف از تاریکی ست

زیبایی این شکاف از  تاریکی ست

هر زاویه را نگاه کردم دیدم

سردر گمی کلاف از  تاریکی ست

عفت نظری

نظرها
  1. فرزاد امین اجلاسی

    خرداد 16, 1395

    درودها گرامی

    کوتاه و بسیار زیبا

  2. طارق خراسانی

    خرداد 16, 1395

    سلام و درود خانم نظری

    به به

    خداوند در قرآن می فرماید اختلاف همیشه هست.

    علتش را شمابه زیبایی بیان فرموده اید

    اگر ذهن ها تاریک نباشد اختلافی هم رخ نمی گشاید.

    در پناه خدا دختر عزیز و عارفه ام……………………………………………………………..

    • عفت نظری

      خرداد 16, 1395

      سلام استاد عزیزم ممنون 

  3. سمانه تیموریان

    خرداد 16, 1395

    عااالی 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا