🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاوان

(ثبت: 222744) اسفند 2, 1398 

 

با ما نشست و گفت شبی پیر میکده

تاوان بیشعوری یک عده را نده

هم خود بفهم و نرم بفهمان به دیگران

دوران وعده های دروغی سر آمده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 2, 1398

    سلام و درود

    هم خود بفهم و نرم بفهمان به دیگران

    دستمریزاد

    یاد آور :

    شعر بی دروغ شعر بی نقاب

    پیر عارف کیست

    آن کس

    رهنما بین عارفان …

    عرفان عملی سخت است …

    تقدیمی : 🌺

    آرمانی فکرهایی همچو آف
    خوب دانی بین خلقی کی گزاف

    ارزشی دارد ، بفهمی آن زمان
    رهنما پیری جهانی اعتراف

    ولی اله بایبوردی

    02 / 12 / 1398

    🌈🌈🌈🍃🌈🌈🌈

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1398

    درودتان🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا