🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاکسی

(ثبت: 13369) بهمن 5, 1397 

تاکسی! لطفــا نـگه دار و مـــرا با خــــود ببر
تـا نمـاند دیگـــر از مـــن نه نشـــانی و اثـــر
.
مقصــدم؟! اصــلا نمیـــدانم فقـــط لطفـا بــرو
خسته ام من…خسته از احساسِ سردِ یک نفر
.
ســرعتت را بیشتــر کـن… بیشـتـر! تـا زودتــر
دور بـاشــم ! از نگــاه و خــاطــراتی بـی ثمــر
.
تــا کجــای نـاکجـــا آبــادِ رؤیـــایـش روم
تــا به کی درگیرِ احساسِ صــدایی پشتِ در
.
خسته از چشمانِ خیسم ، خسته از وابستگی
تــاکسـی!! لطفا نگه دار و مــرا بــا خـــود ببر…

.

 

علیرضا آرین مهر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    درود و زیبا بود@};-@};-@};-@};-@};-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا