🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا طلوعی مهر دور از ناز خواب

(ثبت: 221368) بهمن 17, 1398 
تا طلوعی مهر دور از ناز خواب

 

ماه را بینم ، به دور از آفتاب
آفتابی همچو مهری بازتاب

گوشه ای بنشسته گر چشم انتظار
تا طلوعی مهر دور از ناز خواب

ولی اله بایبوردی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 17, 1398

    سلام آقای بایبوردی

    روزتون بخیر و شادی

    ممنونم از اشتراک گذاری

    مانا باشید به مهر💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 17, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      بخیر هر روز در شادمانی

      شادکام باشید

      🍃🍃🌺🍃🍃

  2. طارق خراسانی

    بهمن 17, 1398

    سلام و درود بر ماه پاک

    خورشید عشق گرما بخش وجودت باشد
    ..
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 17, 1398

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب خراسانی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      پایدار باشید

      تقدیمی : 🌷

      با حرارت عشق همچون آفتاب
      عشق پاکی عرضه بر عالی جناب

      ای امید آرزوهای دو عین
      تابش از عینی به قلبی کن بتاب

      ولی اله بایبوردی

      17 / 11 / 1398

      🍃🍃❤️🌷❤️🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا