🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا کسی گیرد سراغی از منی چشم انتظار

(ثبت: 219703) دی 12, 1398 

 

داغدارم در جوانی همچو لاله داغدار
پیش از موعد مرا پیری ببینی گلعذار

گوشه دیواری خرابی خانه ای بنشسته ام
تا کسی گیرد سراغی از منی چشم انتظار

ولی اله بایبوردی

13 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای بایبوردی عزیز
    قلمتون همواره نویسا ذوق سرشارتون سیال و جاری
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد رشیدی راد گرامی

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      در پناه حضرت دوست

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. حامی شریبی

    دی 12, 1398

    بوی سوختن
    فانوسها
    به تن این
    دیوارها
    نشسته است
    دلواپس
    این کوچه های
    تاریکم
    و
    گم شدن
    خواه نا خواه
    این
    چشمها

    حامی شریبی

    درود بر سربدار قلم و شعر خوبیها

    • سلام

      استاد شریبی ارجمند

      ممنون از بداهه یِ زیبایتان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. علی معصومی

    دی 12, 1398

    درودها
    استاد بایبوردی نازنین
    🌿🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌿

    روز و شب را غرق رویای توام
    روزگارم را تو غارت کرده ای
    شور و شوق و دین و آیین منی
    آنچه را با ما اشارت کرده ای

    🌺🌸🌺🌸

    • سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

      سپاس از بداهه یِ زیبایتان

      در پناه حق

      تقدیمی : 🌈

      غارتی کردی مرا چون روزگار
      گر به راهت دوختم چشم انتظار

      بی کنایت با اشارت جان من
      دوست دارم معنوی یار آشکار

      ولی اله بایبوردی

      12 / 10 / 1398

      🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا