🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا “کِیاکِی”

(ثبت: 258890) اردیبهشت 6, 1402 

 

حالت (حال ات) را که خواندم

تا “کِیاکِی”

بیدارخواب ماندم

غَماغَم، وا ماندم

و تو بی خبر، و تو شاکی.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام و درود

    کار زیبا و بکری ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 6, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      خداوند، یار و نگهدارتان

      🙏🍃🌹🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌹🍃🙏

  2. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 6, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا