🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تب کرده چمن

(ثبت: 3737) فروردین 7, 1396 
تب کرده چمن

     تب کرده چمن که بوی  یار آمده است

     آواز  ِ    دِهُل   ز   لاله زار    آمده است

     از  چهچه  ِ   زیبای    قناری     پیداست

    گل غنچه ی   عاشقی   ببار  آمده است

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):