🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تجسم

(ثبت: 6336) مرداد 1, 1397 

لحظه لحظه با تو بودن را تجسّم می کنم
شعـرِ پنهـانی ســرودن را تجسّـم می کنم
.
ساحلِ شیـریـنِ لبهـایت چنـان دور و ولـی
کم کم از قندش مکیدن را تجسّم می کنم
.
گم شـود دل در میـانِ بـاغ هـای سینه ات
در خیالـم میـوه چیــدن را تجسّم می کنم
.
زنده باد آن گرمـیِ آغـوشِ پر احسـاس تو
دلبــــری و نـــاز کـــردن را تجسّم می کنم
.
عشق تو همچون گلستان در میان آتشست
روی آتــش هـــا پـریـدن را تجسّم می کنم
.
علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):