🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحت‌ِ فرمانِ تحوت

(ثبت: 255661) بهمن 10, 1401 
تحت‌ِ فرمانِ تحوت

(۱)

بوف‌
ای خاطرخواهِ شب
بی‌گزند باد
چشمِ مُحدّب و نگاهِ مُقعَّرت!

ــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

رژه می‌رود ماه
تمامِ روز
با چشمانی کور
تا شب شفا پیدا کند!

ــــــــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    شب خوش

    بزرگوارید و کوچک‌نواز

    خاکسار و سپاس‌گزارم

  2. سلام و درود ادیب گرانقدر
    شب خوش

    سپاسگزار و خاکسارم

    بزرگوارید

    سلامت باشید

  3. سلام و درود
    عرض ادب
    شب خوش

    بزرگوارید و گرانقدر

    سلامت باشید