🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیدمحمدرضا لاهيجی

زیرِ نعشِ پاسخ‌

ریختِ پرسش‌ عوض

سپید

خوانش: 68

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

نشان به نشانِ نشئهٔ آتش و شیههٔ باد

گرایم را بگیری

سپید

خوانش: 78

سپاس: 1

نمی‌آموزَمت منعِ نگاه از دشمنان کردن

خدا ناکرده می‌ترسم که چشم از دوستان بندی

تک بیت

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

به وقتِ ثبتِ احوالِ محبّت

پس از نامِ پدر دریـا نوشتم

سه گانی

خوانش: 53

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

(۱)

بہ‌احترامِ بادها ڪہ نُقلِ مجلسند

هاشور

خوانش: 86

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

شانه‌اش را برداشت رفت

نه سرم سرزمینی

خوانش: 81

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

سپید

خوانش: 107

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

نترس از

خورشیدتکانیِ چشمانم

سپید

خوانش: 113

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

 

به رنگِ شعرِ نابی پیـــر بابا

دوبیتی

خوانش: 117

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

بلیطم منسوخ

بلیتم بُرده

سپید

خوانش: 102

سپاس: 3

زیرِ زبانِ پانتومیمِ سایه‌ها

اشتراکِ حرفی بسنده‌ام

قالب جدید

خوانش: 117

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

═══════════════════════════

حالا

قالب جدید

خوانش: 237

سپاس: 7

تعداد نظر: 3

عرضم به حضورِ انورِ حضـرتِ عشق

قبل از تو لباسِ حال‌مان مشکی بود

قطعه

خوانش: 136

سپاس: 10

تعداد نظر: 8

مرا سخت

همراهِ رخوتِ رخت

سپید

خوانش: 142

سپاس: 6

ویروسِ غمت اپیدمی شد ممنون

در قارهٔ سینـه پاندمی شد ممنون

رباعی

خوانش: 122

سپاس: 6

طبقِ معمول

علی‌حده زیبا بود

سپید

خوانش: 195

سپاس: 9

تعداد نظر: 4

═══════════════════

(۱)

رباعی

خوانش: 139

سپاس: 6

تعداد نظر: 1

قالب جدید

خوانش: 99

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

امید به رختخوابِ دریا جا ماند

بینِ قفسِ سـردِ شبِ یلدا ماند

رباعی

خوانش: 92

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

رقصید بر دار

بدونِ تن

سپید

خوانش: 122

سپاس: 8

تعداد نظر: 4