🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به نیّتِ تقاضا

(ثبت: 269730) اردیبهشت 25, 1403 
به نیّتِ تقاضا

محبّت کن طلبکارِ شبم باش

دمی شـأنِ نزولِ مطلبم باش

مطـابق یا موافـق یا ممـاسِ

تمنّایِ دو مصــراعِ لبم باش

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 25, 1403

    یکی از بهترین شعرهایی که امروز خواندم همین است . دستتان طلا

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 25, 1403

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌷

  3. ناهید سعیدی

    اردیبهشت 25, 1403

    عااالی👏👏👏

  4. امیر وحدتی "یگانه"

    اردیبهشت 25, 1403

    درودها بر جناب استاد لاهیجی که کوتاه و زیبا سروده اید. بر دل نشست.
    دستمریزاد.
    👏👏🌷👏👏

  5. امین غلامی

    اردیبهشت 25, 1403

    پریشان میکند هر دم مرا در خواب و بیداری

    همان موی پریشانی که تو بر چهره ات داری

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    ادرس اینستا amingh68

  6. صدیقه پناهنده

    اردیبهشت 25, 1403

    درود .بسیار هنرمندانه و شاعرانه .👏