🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخ از دردی که معمولی نبود!

(ثبت: 269750) اردیبهشت 27, 1403 
آخ از دردی که معمولی نبود!

مُحکم بغلم کرده غمــت بـابـا جان

مُردم به‌خــدا همقدمت بـابـا جان

بی‌تو چه کنم تاجِ ســرم، مخصوصاً

حالا که شدم محتشمت بـابـا جان

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 27, 1403

    درودتان استاد لاهیجی
    بسیارزیبا وسرشارازاحساس.
    موفق وسلامت باشید.
    🌺🌺🌺

  2. امین غلامی

    اردیبهشت 28, 1403

    کـــــــاش پیدا شود…

    آنکس که دلم را برده…

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    اینستا amingh68