🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحریر خیالی …

(ثبت: 4152) خرداد 8, 1396 
تحریر خیالی …

                                          « به نام خدا »

                            چنان اعجازِ تحریرش خیالیست …

                           که گویی بلبلی در این حوالیست !

                            ولی ؛ افسوس ، جایِ ، رَبَّنا یَش …

                              کنارِ سفرهٔ ، افطار ، خالیست .

                                      « مهران اسدپور »

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1396

    سلام و درود

    آقای شجریان خواننده ای اصیل  و دوست داشتنی ست

    ولی ای کاش …

    در پناه خدا

    • مهران اسدپور

      خرداد 9, 1396

      درودها جناب خراسانی عزیز ؛

      با سپاس از فیض حضور حضرتعالی…

      با عرض معذرت ، حقیر ، مفهوم ای کاش…شما را به درستی درک نکردم چون با چند نقطه همراه بود…

      ولی شاید در ادامه و فارغ از هر گونه تعصب شخصی و یا سیاسی و البته بدون چند نقطه باید بگویم، ای کاش همه ما کمی بیشتر قدر خادمان، بزرگان و استوانه های بی بدیل فرهنگ و هنر سرزمینمان را بدانیم …

      بامید آن روز…

      شاد و تندرست باشید.

      • مه ناز نصیرپور

        خرداد 16, 1396

        درود بر شما و من کاملا موافقم …

        ربنای استاد شجریان به عقاید سیاسی ش هیچ ربطی نداره و هر آدمی آزاده هر عقیده ای رو داشته باشه

        کاش به عقاید دیگران احترام می ذاشتن….

        • مهران اسدپور

          خرداد 16, 1396

          درود و سپاس از همراهی و توجه شما…

  2. منصور شاهنگیان

    خرداد 9, 1396

    چه کرده ای ؟

    لطیف و زیبا :

    مثل سروده هایت …

    مثل شکوه ربنای استاد …

    مثل ذوق و قریحه ات …

    مثل مهران اسدپور دوستداشتنی …

    • مهران اسدپور

      خرداد 9, 1396

      درودها جناب شاهنگیان عزیز و گرانمهر ؛

      همیشه قدردان و شرمنده الطاف، فروتنی و بنده نوازی حضرتعالی بوده و هستم…

      در نهایت احترام و خضوع به پیشگاه شما ، امیدوارم بتوانم شایسته ذره ای از مهر مدامتان باشم…

      پاینده و سراینده باشید به عشق …

  3. معصومه عرفانی

    خرداد 9, 1396

    سلام جناب اسد پور بزرگوار بسیار زیباست

    • مهران اسدپور

      خرداد 9, 1396

      درودها سرکار خانم عرفانی ارجمند ؛

      سپاس از همراهی و توجه شما…

      تندرست باشید.

  4. جواد مهدی پور

    خرداد 10, 1396

    درود بر شما جناب اسدپور گرامی

    زنده باشید

    • مهران اسدپور

      خرداد 10, 1396

      درودها جناب دکتر مهدی پور گرانمهر ؛

      سپاس از حضور سبز و نگاه ارزشمندتان…

      تندرست باشید.

  5. مه ناز نصیرپور

    خرداد 16, 1396

    عالی سرودید کوتاه اما عالی و بلند

    دست مریزاد

    • مهران اسدپور

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس سرکار خانم نصیر پور …

      موفق و منصور باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا