🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تداوم شب

(ثبت: 252254) مهر 28, 1401 

 

گویا صبح‌ دمیده‌ست!؟
من اما،،،
بی “تو”
صبحی نمی‌بینم!
***
-شب؛
در تداومش می‌کوشد!

 

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 28, 1401

    درود بر شما بانو طیبی گرامی

    زنده باشید

    💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا