🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه برای …

(ثبت: 241080) مرداد 19, 1400 
ترانه برای …

 

من چون سفرم تو نامه را مي ماني
من حرفم و تو ترانه را مي ماني
من دفترم و تو خامه را مي ماني
من موجم و تو كرانه را مي مانی

من بیتم و تو چکامه را می مانی
من فصلم و تو زمانه را می مانی
من مرده ام و تو دانه را می مانی
من هیچم و تو خزانه را می مانی

من ماهی یم و تو تابه را می مانی
من پیرم و تو جوانه را می مانی
من غصه ام و تو شانه را می مانی
من مُردم و تو فسانه را می مانی

من خاکم و تو سمانه را می مانی
من گم شده ام تو جاده را می مانی
برخیز و بیا، تو باده را می مانی
تو قصه ی عاشقانه را می مانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا