🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه سروش

(ثبت: 213156) مرداد 17, 1398 

این همه اشتیاق در چشمم
تو و این طمطراق در چشمم
ماهتابی محاق در چشمم
وای از طاقتی که طاق شود…

کوچه در کوچه انتظارم من
چشمه در چشمه آبشار من
لحظه در لحظه بیقرارم من
با یکی غمزه ی فریبایت.‌.

گفته بودی به ناز می آیی
در پی سوز و ساز می آیی
گوشه ای از حجاز می آیی
ای بسی دلنواز آهنگ ات…

گرچه ای گل بهانه ات شده ام
زخمه ای در چغانه ات شده ام
زورقی در کرانه ات شده ام
باسروشی ترانه خوان گشتم…

غم هجران تمام خواهد شد
نوبت التیام خواهد شد
روزگاری به کام خواهد شد
سحری را اگر قیام کنی…

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام استاد عزیز و نازنین

    بسیار زیبا

    غم هجران تمام خواهد شد

    نوبت التیام خواهد شد

    روزگاری به کام خواهد شد

    سحری را اگر قیام کنی

    اللهم عجل لولیک الفرج.

    خداوند یارتان باد

    🌺🌺👏👏👏🌺🌺🌿🍃

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 17, 1398

    سلام

    استاد معصومی عزیز

    گفته بودی به ناز می آیی
    در پی سوز و ساز می آیی
    گوشه ای از حجاز می آیی
    ای بسی دلنواز آهنگ ات…

    دستمریزاد

    🌿💐🌿

  3. رسول رشیدی راد

    مرداد 17, 1398

    با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    زیبا بود

  4. غم هجران تمام خواهد شد
    نوبت التیام خواهد شد
    روزگاری به کام خواهد شد
    سحری را اگر قیام کنی…

    … سلام و احسنت جناب معصومی عزیز

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 18, 1398

    درود و سپاس فراوان تان
    احسنت! انصافا سروش های توانمندی سروده اید که از سروش های بنده، بهترند. گفته بودم که سروش، توانمندی های فراوانی دارد و شاعرانی توانمند می طلبد که آن را نیک پردازش کنند. شما این مهم را ثابت فرموده اید. به طور کلی، سروش، در مقایسه با دوبیتی و رباعی و سه گانی چیزی کم ندارد بلکه از جنبه هایی که قبلا عرض کرده ام، امتیازاتی نسبت به آنها داراست.
    امیدوارم شاهد سروش های بیش تری از شما استاد فرزانه و سایر دوستان توانمند باشیم.🙏💐💐💐

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 18, 1398

    در سایت های دیگر هم این اثر فاخرتان هست؟

    • علی معصومی

      مرداد 18, 1398

      درود و عرض ارادت
      جناب رضاپور نازنین
      سرور ارجمند
      سپاس از لطف نظر شما به این حقیر
      در سایتهای
      آیات غمزه
      و
      شعر ناب
      این اثر منتشر شده است.💐

  7. نسرین حسینی

    مرداد 18, 1398

    بسیار زیبا بود درودها برشما
    استاد گرامی
    قلمتون نویسا

  8. محمدعلی رضاپور

    شهریور 3, 1398

    سلام و احترام

    شعر قبلی شما در قالب سروش، در وبلاگ ما (نوآوری های ادبی شعر معاصر به نشانی
    sorushosegolshan.blogfa.com)
    به ثبت رسید. چنانچه شعر تازه ای در هریک از قالب های سروش و سه گلشن آفریده اید، لطفا برای ما بفرستید! سپاس

  9. محمدعلی رضاپور

    شهریور 3, 1398

    sorushosegolshan.blogfa.com

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا