🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تردید عشق

(ثبت: 5171) آذر 25, 1396 

در دلم دلبستگی هایی پر از تردید است

ترس از تاثیر طوفانش به جان بید است

معنی عشق به آزادی و عیش و مستی ست

بر من اما پر ز اصل است و پر از تحدید است

چو منم جامی پر از عشق و تو خالی و به عکس

اینچنین خواهش عقلم به دلم تجدید است

به مثل تیرگی و هق هق و بغض ابرها

بهترین حال شب و روز دلم تایید است

دل من عاقبت از عشق جنون می گیرد

آتش عشق تو در جان و دلم جاوید است

گر چه خواهی یا نخواهی عشق از جانب من

دل من محکوم عشق است ودر آن تبعید است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 28, 1396

    درود بر شما بانو خرم بخش گرامی

    خوش آمدید

    از شعرتان لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    • معصومه خرم بخش

      آذر 28, 1396

      درود بیکران جناب مهدی پور گران قدر

      مهرتان سپاس

      مهر حضورتان ماندگار به ضیافت شعر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا