🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تسلیم

(ثبت: 263846) شهریور 24, 1402 

 

روباهی مکار پشت در مانده است
خروسی خنده کنان این عقب مانده است
نان شب بی طاعتی ندیدیم ببینیم
صبح شد و خروس باز در شب مانده است
بیچاره شکم گرسنه ای کنج قفس
آزادی هم لای جرز در مانده است
نانی که هنوز بوی پیاز میدهد
از مزه گوجه و کباب جا مانده است
آبان در راه است و مهسا خموش
جماعتی دربست تا انقلاب
های وهوی آزادی ها را خوابانده است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 24, 1402

    سلام
    اگر به محتوا نگاه کنم که در یک سنگریم انگار
    منم مثل شما آبانی ام

    اما ساختار شعر مشکل قافیه دارد ..

  2. سلیم حمادی

    شهریور 25, 1402

    جناب هادی همتی

    همینکه اعلام موضع کردی نشان از آزادگی و بزرگی روحت دارد

    موفق باشی دلاور

  3. سیاوش دریابار

    شهریور 25, 1402

    سلام
    درود بسیار بر شما شاعر بزگوار
    بسیار زیبا و پند آموز
    قلم سبزتان شکوفا
    لطف تان مستدام
    موفق باشید و جاودان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا