🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبای من

(ثبت: 263914) شهریور 26, 1402 

 

خیالی نیست…
که نیستی
نفس هایم می شمارند تو را
هر از گاهی چلچله ی شوق تو دارم
زیبای من…
نمایان در قاب داری عشق را
پیوسته ذکر لبم تمنای دعای توست
که بخواهی بروم
که بخواهی بشوم،ساقی مستانه عشق

تو دیوانه کرده ای مرا !!
هر آدینه که می شود
خواب و خیالی دارم
به عشق،قنوت می گیرم
به عشق،سجده می‌گویم
که بیایی
دائم تو را می جویم

نمی بینی دگر مرا؟!
شوق وصالی دارم
پر و بالی دارم
این روزها …
وزن اوقاتم سنگین است
خیالم سنگین به خواب رفته
هوای شهر هم با من نمی سازد
نمی گیرد… .

می بینی؟
یتیمی ناز خفته در آغوش فقر
آهسته تو را در دامن کوچه دعا میکند
که بیایی گره از کار ما بگشایی

 

25/06/1402

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آبان 21, 1402

    درود 🌹🌹

    • هادی همتی

      آذر 6, 1402

      سپاس و دروود از همراهی شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا